duminică, 17 august 2008

Andrei, Don Genove si Mr Juve - Am ramas fara tupeu



Hai, du-te la ea
Numai astepta
Cine te-a pus sa vii pe strada mea
Din prima zi mi-ai furat inima
As vrea sa iti vorbesc dar cum sa pot
Cand te intalnesc un cuvant numai scot
Stiu toti prietenii mei
Ca mor dupa ochii ei
Tu mori dupa ochii ei
Si ai vrea sa fie ai tai
I-as spune dar nu pot
Un cuvant sa mai scot
Cand o intalnesc
Ma pierd de tot
Am dat de belea, de mare belea
M-am indragostit de ea
Si sunt vai de capul meu
C-am ramas fara tupeu
Cand o intalnesc
Ma pierd de tot
Hai zi cine te-a pus sa ma gasesti pe mine
De cand te-am vazut nu-mi pot lua gandul de la tine
Eo care credeam ca totul s-a pierdut
Am luat-o razna intr-un minut cand te-am vazut
Tu ma faci sa ma pierd de tot
Nici sa vorbesc numai pot
Si ma comport ca un copil cand ma vezi
Si cand treci prin fata mea ma rusinez.
La altceva nu ma mai pot gandi
Decat la tine si noapte si zi
As vrea sa am curajul sa iti spun
Ca te iubesc si ca am suflet bun
Stiu toti prietenii mei
Ca mor dupa ochii ei
Tu mori dupa ochii ei
Si ai vrea sa fie ai tai
I-as spune dar nu pot
Un cuvant sa mai scot
Cand o intalnesc
Ma pierd de tot
Am dat de belea, de mare belea
M-am indragostit de ea
Si sunt vai de capul meu
C-am ramas fara tupeu
Cand o intalnesc
Ma pierd de tot
As vrea sa pot sa beau,
Sa plang, sa fac ceva
Sa mi te scot din gand
Sexi, sexi e,
Mult prea sexi Esti,
Ce sa fac, cum sa te scot din gand
Daca ma innebunesti?
Cine te-a pus sa vii pe strada mea
Din prima zi mi-ai furat inima
As vrea sa iti vorbesc dar cum sa pot
Cand te intalnesc un cuvant numai scot
Stiu toti prietenii mei
Ca mor dupa ochii ei
Tu mori dupa ochii ei
Si ai vrea sa fie ai tai
I-as spune dar nu pot
Un cuvant sa mai scot
Cand o intalnesc
Ma pierd de tot
Am dat de belea, de mare belea
M-am indragostit de ea
Si sunt vai de capul meu
C-am ramas fara tupeu
Cand o intalnesc
Ma pïerd de tot
Category: Music
Tags:

Niciun comentariu: