duminică, 17 august 2008

Alexx & Loredana - Mii de ganduri EXCLUSIV



Mii de ganduri la tine se opresc,
Atunci cand dorm,
Atunci cand ma trezesc,
Abia astept ziua de maine,
Ca sa ma-ntalnesc din nou cu tine....(x2)



Eu te-am ales din mii de stele,
Sa fii iubirea vietii mele,
Si atunci cand te-am zarit...
De tine m-am indragostit !!!

Eu te-am ales din mii de stele,da..da..
Sa fii iubirea vietii mele,da...
Si atunci cand te-am zarit...
De tine m-am indragostit !!!


Mii de ganduri la tine se opresc,
Atunci cand dorm,
Atunci cand ma trezesc,
Abia astept ziua de maine,
Ca sa ma-ntalnesc din nou cu tine.... (x2)



Noapte de noapte,zi de zi
In preajma mea as vrea sa fi
Sa ma trezesti cu un sarut,
Atat as vrea nimic mai mult

Noapte de noapte,zi de zi,da,da..
In preajma mea as vrea sa fi,da..
Sa ma trezesti cu un sarut,
Atat as vrea nimic mai mult.



Mii de ganduri la tine se opresc,
Atunci cand dorm,
Atunci cand ma trezesc,
Abia astept ziua de maine,
Ca sa ma-ntalnesc din nou cu tine.... (x2)



Eu te-am ales din mii de stele,
Sa fii iubirea vietii mele,
Si atunci cand te-am zarit...
De tine m-am indragostit !!!

Eu te-am ales din mii de stele,da..da..
Sa fii iubirea vietii mele,da...
Si atunci cand te-am zarit...
De tine m-am indragostit !!!



Mii de ganduri la tine se opresc,
Atunci cand dorm,
Atunci cand ma trezesc,
Abia astept ziua de maine,
Ca sa ma-ntalnesc din nou cu tïne.... (x2)
Category: Music
Tags:

Niciun comentariu: